Beantwoord

de procedure van een autolening bij de auto die meer dan 3 jaar

  • 22 August 2023
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

Beste Fortis Forum,

 

Hoe verloopt eigenlijk de procedure voor een autolening te kunnen aanvragen bij jullie?

voor een auto die van 2012 is.

moet ik daar nu voor een afspraak maken online of kan ik een aanvraag indienen online ?

zo dat ik niet moet binnenspringen bij een kantoor.

op dit moment ben ik op zoek naar een 2de  hands auto via een particulier die zijn auto te koop stelt via de site van 2de hands.

 

 

icon

Beste antwoord van Julie N 23 August 2023, 09:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @Negenduust

 

Bedankt voor jouw bericht.

 

Een autolening aanvragen kan je doen op 3 verschillende manier. Dit kan via Easy Banking Web, het kantoor en het Easy Banking Centre. Zo kan je zien wat er het beste past voor jou. 

 

Heb je i.v.m. het aanvragen van een lening nog vragen of advies nodig? Contacteer ons dan best even telefonisch. Dat kan je doen via Easy Banking App, via communicatie, dan Easy Banking Centre en daar kan je kiezen voor de optie lenen, of op het nummer 02 433 41 36. 

 

Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

 

Groetjes, 

Julie N 

Reageer