Goedemiddag, sinds een aantal dagen kan je via de app geen nieuwe begunstigde meer aanmaken? Een overschrijving uitvoeren naar een nieuwe begunstigde kan dus alleen via de laptop momenteel?
Beste antwoord van CaroleL
Bekijk origineelGoedemiddag, sinds een aantal dagen kan je via de app geen nieuwe begunstigde meer aanmaken? Een overschrijving uitvoeren naar een nieuwe begunstigde kan dus alleen via de laptop momenteel?
Beste antwoord van CaroleL
Bekijk origineelHallo Hannelore,
Wij hebben het even getest en kunnen nog steeds begunstigden aanmaken via beide kanalen. Wij adviseren u om even beveiligd contact met ons op te nemen zodat we uw Easy Banking kunnen onderzoeken.
Dit kunt u heel eenvoudig door volgende stappen te volgen:
> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;
> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;
> 'Easy Banking Centre'
> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'Online Bankieren'
> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.
Of:
> Bellen naar 02/ 762 60 00
> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code
Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.
Groetjes,
CaroleL
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.