Beantwoord

Amerikaanse Stimulus Cheque innen als Nederlander

  • 17 August 2021
  • 2 reacties
  • 457 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Van de Amerikaanse overheid heb ik twee keer een Stimulus Cheque ontvangen. Kan ik als Nederlandse een rekening bij jullie openen en deze cheque dan via jullie innen? Helaas is het niet meer mogelijk om in Nederland cheque's te verzilveren. Daarom ben ik nu op zoek naar een oplossing. 

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes Charly 

icon

Beste antwoord van YannickB 18 August 2021, 10:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Dag Charly,

De cheque kan door ons geïnd worden als je bij ons een zichtrekening hebt. Als je als Nederlander een zichtrekening bij ons wilt openen, die je wel op afspraak langs te komen in een van onze kantoren.

Je kan een afspraak maken via 02 762 60 00. Op deze pagina kan je alvast ook het voor jou dichtstbijzijnde kantoor opzoeken.

Hou er tot slot ook rekening mee dat je als niet-inwoner van België mogelijk bijkomende documenten over je belastingplichtigheid in ons land en in andere landen waarmee je een band hebt, in dient te vullen. Afhankelijk van de band die je met de VS hebt, is het ook mogelijk dat we je specifieke producten en diensten niet aan kunnen bieden.

Goedemorgen YannickB,

 

Zou je mij kunnen vertellen welk filiaal deze checks nog wel int?
 

Ik had een afspraak gemaakt bij het filiaal Hoogstraten maar deze accepteert de checks niet meer.

 

Mvg,

Marc.

Reageer