Beantwoord

bankrek

  • 9 August 2021
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

hallo, ik heb een vraag, ik wil vragen hoe het mogelijk is als ik al een account heb geactiveerd ik kan er nog steeds geen betalingen op ontvangen, vorige week en donderdag heb ik geld van een andere belfius-rekening naar mijn tweede bnp-account gestuurd geld dat werd mij vandaag teruggestort op de rekening van belfius, ze hebben me niet eens gecrediteerd Ik begrijp niet waarom ze net zijn teruggestuurd, ik heb de maandelijkse kosten afgetrokken maar ik kan er geen geld voor naar mij sturen, ik weet niet ik begrijp de reden niet, ik heb alles actief, bedankt voor het advies

icon

Beste antwoord van JarneM 9 August 2021, 13:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @Hrdlicovas ,

 

Je zal hiervoor best telefonisch contact opnemen met ons Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00 aangezien ik via onze community helaas geen toegang heb tot jouw persoonlijke gegevens en/of rekeningen.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reageer