Beantwoord

bankrekening

  • 24 January 2022
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

geachte. ik ben gepensioneerd. 

mijn vraag: mijn pensioen en domicileringen zijn actief bij mijn vroegere werkgever de post. alle bewerkingen aangaande  energie en cm en nog een kleine energie lening verlopen en worden betaalt door deze rekening. indien dit kan zou ik graag overstappen naar mijn rekening bij fortis.

icon

Beste antwoord van YannickB 24 January 2022, 09:55

Bekijk origineel

2 reacties

bankrekening 

Reputatie 7

Bedankt voor je bericht André.

Ik heb je adresgegevens uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke site waarop iedereen kan meelezen. Persoonlijke en financiële info deel je best nooit op het internet.

Als je al een rekening bij ons hebt en dus geen gebruik maakt van een bankoverstap, dan kunnen we jouw domiciliëringen jammer genoeg niet automatisch overnemen. Je dient dan contact op te nemen met alle betrokken bedrijven en hen te vragen om je rekeningnummer aan te passen.

Wat je pensioen betreft, raad ik je aan om ons even te bellen via Communicatie onderaan in Easy Banking App of via 02 762 60 00. Op die manier kunnen we met jou overlopen wat het voordeligst voor jou is, want een bestaand pensioensparen volledig overbrengen naar een andere bank is niet altijd mogelijk of een goed idee. 

 

Reageer