Beantwoord

domiciliering overschrijving

  • 27 June 2022
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Hey , 

Ik heb een probleempje dus 21 juni was er een domiliciering met een bedrag van 35 euro kwam uit  nederland en ik had onvoldoende saldo en met die online bedrijf zou ik maar zeggen kan ik niet contacteren ik wou manueel proberen om te betalen maar het ging niet en kreeg ik een foutive melding van technische problemen en nu kan ik geen overschrijven of storten wat moet ik eigenlijk doen? 

icon

Beste antwoord van LarsD 27 June 2022, 10:18

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @Batu_ozcelik,

Het is lastig natuurlijk als je het bedrijf niet kan contacteren. Anders had je hen kunnen vragen of zij de invordering eventueel nog eens aanbieden op je rekening.

Het is enkel bij deze overschrijving dat je een technische storing krijgt? Of krijg je ook meldingen bij andere transacties die je probeert te doen via je rekening? Dat kan mogelijk wijzen op een achterliggend probleem met je rekening.

Stond je rekening eventueel in negatief? In dat geval kan je terug overschrijvingen uitvoeren wanneer je rekening twee werkdagen in positief saldo heeft gestaan.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer