foutmelding bij overschrijving

  • 8 July 2020
  • 5 reacties
  • 691 Bekeken

Beste,

Bij een overschrijving krijg ik volgende foutmelding : “de overschrijving kan niet uitgevoerd worden door een probleem met één van de rekeningen” ?

Chris.

 

 


5 reacties

Reputatie 7

Hallo Chris,

Gaat het om een overschrijving naar een bepaalde rekening, of krijg je die melding bij alle overschrijvingen?

Als het om een verrichting tussen je eigen rekeningen gaat; probeer je dan toevallig over te schrijven naar een Ster spaarrekening, een Hello4You-spaarrekening of een Woonsparen?

@YannickB 

Het gaat om een overschrijving naar een bepaalde rekening en NIET naar een eigen rekening.

Reputatie 7

Bedankt voor je antwoord @Chris 

In dat geval gaat het om een probleem met de rekening van de begunstigde gaan. Hij of zij neemt best contact op met de eigen bank.

@YannickB 

OK, ik laat het weten aan de begunstigde.

Bedankt voor de vlugge reactie.

Chris.

 

 

 

Reputatie 7

Graag gedaan! Fijne dag alvast en laat het me zeker weten als we je nog ergens mee kunnen helpen.

Reageer