Beantwoord

Fraude

  • 21 March 2024
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

ik heb al weinig inkomsten door men spierziekte en ben juist 3 dagen geleden 2 x geopereerd en wat zie ik !!!

69.90 euro staat gereserveerd om te betalen naar izyfit ????? nooit van gehoord !!!

heb al via mail klacht ingediend naar Fortis om de som tegen te houden.

zo niet dan eis ik het terug van de bank ! want heb al genoeg gemaild ! 

en genoeg ellende gekent 

 

mvg 

 

icon

Beste antwoord van JoachimJ 22 March 2024, 12:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

ik heb al weinig inkomsten door men spierziekte en ben juist 3 dagen geleden 2 x geopereerd en wat zie ik !!!

69.90 euro staat gereserveerd om te betalen naar izyfit ????? nooit van gehoord !!!

 

Een gereserveerd bedrag werd reeds van uw rekening gehaald. In andere woorden, u werd reeds voor 69,90 euro lichter gemaakt.

Voorts zal BNP niet meer thuis geven, des te meer daar Izyfitt een Nederlandse firma lijkt te zijn. Mijn vrees is dat u ergens een document hebt ondertekend of iets hebt aangevinkt zonder goed te weten waarom en waarover. Hopelijk hebt u iemand beschikbaar om in uw plaats een en ander uit te vlooien.

Want met Izyfitt zit het niet zo goed, zoals uit vele klachten blijkt, ondermeer:

https://radar-forum.avrotros.nl/sport-fitness-f81/izi-fitness-huizen-incasso-probleem-t159361.html

Reputatie 1

Beste @Fonsike1962

Bedankt voor je bericht. Heb je al contact opgenomen met een van onze kantoren of ons Easy Banking Centre om dit te laten nakijken? Naar welke dienst heb je gemaild en heb je reeds antwoord ontvangen? Via dit kanaal hebben wij geen zicht op uw klantendossier, je kan ons dus best zo snel mogelijk persoonlijk contacteren. Telefonisch kan dit op het nummer 02 762 60 00, bereikbaar van 7 tot 22u op werkdagen en tussen 9 en 17u op zaterdag. Hopelijk komt het dan snel in orde. 

Groetjes,

JoachimJ

ja al gebeld met een medewerker 

ben wel men eurookes kwijt :-( 

krijg alles nieuw opgestuurd 

mvg

Reageer