Beantwoord

Geblokkeerde rekening raadplegen

  • 15 December 2023
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Beste,

 

Ik heb voor mijn minderjarige dochter een geblokkeerde rekening moeten openen na een schadegeval. Ik kon deze spaarrekening zien in de app en op de web tot de blokkering erop kwam. Is dit normaal? Hoe kan ik nagaan of het bedrag op de rekening gestort is geweest?

icon

Beste antwoord van LarsD 15 December 2023, 14:52

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @Veerke,

Bedankt voor je bericht.

Er is waarschijnlijk een blokkering ook op de rekening gezet dat het onzichtbaar is via de digitale toepassingen. 

Je kan het Easy Banking Centre contacteren om te laten raadplegen welke blokkering dan precies nu op de rekening is gezet, als ook dat het bedrag op de rekening staat.

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op.

Maak je geen gebruik van de app? Je kan dan bellen op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Je kan bellen van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD
 

Reageer