Beantwoord

gratis de stand van mijn spaarrekening raadplegen

  • 28 August 2020
  • 3 reacties
  • 482 Bekeken

geachten,

Ben nu al enkele weken aan het proberen om een oplossing te vinden voor het gewoon kunnen raadplegen van de stand van mijn “spaarrekening” bij BNP.  Ik bezit géén zichtrekening , wel een ‘transactierekening’ en had een speciale badge voor raadplegen stand spaarrekening via de printers in het bankkantoor

TOT VANDAAG KAN IK (easy banking instellen moet via rek O607…… EN DAT HEB IK NIET???) MIJN SALDO SPAARREKENING NIET OPVRAGEN ZONDER KOSTEN????

Wil iemand mij helpen aub,

herman de bock

 

icon

Beste antwoord van Anonymous 28 August 2020, 16:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Herman,

Ik heb alle persoonlijke informatie uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen kan meelezen. Kaartnummers, adresgegevens en je telefoonnummer zet je best nooit zomaar op het internet.

Op dit moment heb je jammer genoeg een zichtrekening en een debetkaart nodig om aan te kunnen melden op Easy Banking. Dus ook om je spaarrekening te raadplegen.

Wat bedoel je precies met een transactierekening? Kan je me zeggen wat de exacte naam en titel van deze rekening is (bijvoorbeeld Comfort Pack, Premium Pack, zichtrekening, beleggersrekening, ...)?

Alvast bedankt.

Geachte Yannick B,

Op mijn laatste uittr. van deze “transactiereke”, daterend 30/8/17 staat bovenaan vermeld 

“Beleggersrekening   IBAN BE02……….5640 , met restsaldo van 3.80€.

Als ik überhaupt niks van saldo van mijn spaarrekening kan raadplegen, wil alle(spaar en beleggersrek- saldi zo snel mogelijk overmaken naar mijn Bpost rekening (zal nr op privé mail versturen)!  Foei BNP!!!!

 

genegen groeten, achting,

herman de bock

 

 

 

Hey @beekeeper ,

Aan een beleggersrekening is het mogelijk om een online banking contract te koppelen en een kaart voor je aan te vragen.

Je kan hiermee dus online bankieren.

Groetjes,

Lieze

Reageer