Beantwoord

Hoe kantoor rechtstreeks contacteren?

  • 18 January 2024
  • 5 reacties
  • 159 Bekeken

Hoe kan ik mijn kantoor rechtstreeks telefonisch bereiken? Ik weet dat je een afspraak kan boeken via een formulier en dat je het kantoor ook via mail kan bereiken. Maar daar komt vaak geen snelle reactie op...

Wat als je dringend je kantoor moet bereiken(bij een overlijden bijvoorbeeld)?

icon

Beste antwoord van LarsD 19 January 2024, 10:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3

Hallo,

Als je hier je postcode ingeeft, zal je de kantoren in de buurt zien :
https://branch.bnpparibasfortis.be/nl/
Als u op het bewuste kantoor klikt, zal u het telefoonnummer zien.
Dit zijn enkel de BNP PARIBAS kantoren ingeval je Easy Guide hebt ; ingeval het gaat om Easy Go, dan zijn het de postkantoren, maar ik weet niet of je die telefonisch kan contacteren.
Misschien kan je bij Easy Go ingeval van overlijden ook terecht in een BNP Paribaskantoor

Het telefoonnumer dat bij mijn kantoor staat, is het nummer van Easy Banking center…

Hoe komt dit?

Reputatie 3

Hallo,

Ikzelf ben geen werkneemster van BNP Paribas, en toen ik mijn kantoor ingaf, kon ik het lokale telefoonnummer vinden. Vandaar dat ik u antwoordde.

Misschien zal dit zo worden vanaf 22 januari e.k., of is dat de politiek van uw lokaal kantoor om het algemeen nummer door te geven van Easy Banking Centre. 

Sorry, daarvoor zal je een echte medewerker van Bnp Paribas nodig hebben. In het ronde logo zal je een vierkantje zien van BNP Paribas.

Groeten

Hallo,

Heel erg bedankt voor uw antwoord en hulp.

Nog een fijne avond.

Groetjes

Reputatie 4

Hallo @Emma42,

Bedankt voor je bericht.

Je gaat er inderdaad het telefoonnummer vinden van het Easy Banking Centre. Omdat de kantoren enkel op afspraak werken is het Easy Banking Centre het beste aanspreekpunt voor dringende vragen te stellen. Indien je toch graag langs het kantoor wil komen dan kan je via het Easy Banking Centre of onze website een moment afspreken.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer