Beantwoord

Hoe lang duurt overschrijving van rondo optiline naar fortisrekening?

  • 2 August 2023
  • 4 reacties
  • 194 Bekeken

Geachte,

Ik heb een tijdje geleden 24 juni 2023, een aanvraag gedaan voor verhoging van mijn rondo optiline. Hiervoor een contract moeten afprinten, getekend en de volgende dag verstuurt. Op 24 juli 2023, was deze nog niet bij hun. Dus weer een contract moeten afprinten, tekenen en op de volgende dag deze verstuurt!

Dus maandag 31 juli 2023' savond' s, zag ik het geld op mijn rondo optiline reserverekening staan. Deze heb ik dan overgeschreven naar mijn fortiszichtrekening via mijn account op de site zelf.

Nu zijn we woensdag 2 augustus 2023 om 18u22pm

én het geld staat er nog steeds niet op.

Hoe komt dit? 

Als ik bel geraak ik niet binnen en als ik binnen geraak ofwel word er opgehangen ofwel verwijzen ze mij steeds verder.  via de site sturen ze u van kast naar muur en terug!! Please help!!

 

Bij voorbaat dank 😉

icon

Beste antwoord van Julie N 3 August 2023, 09:51

Bekijk origineel

4 reacties

Oops, 24 juni 2023 moet 28 juni 2023 zijn. Grtjs x

Reputatie 2

Hallo @CarinaR , 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Normaal zou dit dezelfde, ten laatste de volgende dag op de rekening moeten staan. Jammer genoeg kunnen wij niet nakijken wat er juist gebeurd is, gezien de overschrijving vanaf Rondo vertrokken is. 

 

Ik ga jou dus toch even moeten aan raden met Rondo hiervoor contact op te nemen. Dit kan op het nummer 02 508 44 40. 

 

Groetjes, 

Julie N 

 

P.s.: Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

Geachte,

Ik heb een tijdje geleden 24 juni 2023, een aanvraag gedaan voor verhoging van mijn rondo optiline. Hiervoor een contract moeten afprinten, getekend en de volgende dag verstuurt. Op 24 juli 2023, was deze nog niet bij hun. Dus weer een contract moeten afprinten, tekenen en op de volgende dag deze verstuurt!

Dus maandag 31 juli 2023' savond' s, zag ik het geld op mijn rondo optiline reserverekening staan. Deze heb ik dan overgeschreven naar mijn fortiszichtrekening via mijn account op de site zelf.

Nu zijn we woensdag 2 augustus 2023 om 18u22pm

én het geld staat er nog steeds niet op.

Hoe komt dit? 

Als ik bel geraak ik niet binnen en als ik binnen geraak ofwel word er opgehangen ofwel verwijzen ze mij steeds verder.  via de site sturen ze u van kast naar muur en terug!! Please help!!

 

Bij voorbaat dank 😉

Ik heb de regels reeds doorgenomen qua overschrijvingen. Er zal wel niet veel aan te doen zijn maar vind het soms echt lang duren vooraleer je je geld ziet op de rekening. Het eraf gaan van geld gaat fan weer vanzelf, zelfs in het weekend. 

Wordt dit echt allemaal manueel gedaan dan ? Dat kan toch niet. Zoniet ... computers werken toch ook in het weekend. 

Alle begrip maar niet echt service 

 

Groeten 

Hallo @CarinaR , 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Normaal zou dit dezelfde, ten laatste de volgende dag op de rekening moeten staan. Jammer genoeg kunnen wij niet nakijken wat er juist gebeurd is, gezien de overschrijving vanaf Rondo vertrokken is. 

 

Ik ga jou dus toch even moeten aan raden met Rondo hiervoor contact op te nemen. Dit kan op het nummer 02 508 44 40. 

 

Groetjes, 

Julie N 

 

P.s.: Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

 

Reageer