Ik kan geen overschrijvingen of betalingen uitvoeren, dit komt er tevoorschijn als ik een overschrijving wil maken.
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelIk kan geen overschrijvingen of betalingen uitvoeren, dit komt er tevoorschijn als ik een overschrijving wil maken.
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelDag
Die melding verschijnt wanneer er een probleem met je rekeningen is, waardoor het niet mogelijk is om over te schrijven.
Je belt ons Easy Banking Centre best zo snel mogelijk via Communicatie onderaan in Easy Banking App. Op die manier hebben we toegang tot jouw gegevens en kunnen we voor je nakijken wat er aan de hand is.
Je kan ons op weekdagen, inclusief vandaag nog, bereiken van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.