Beantwoord

Instant betaling blijft in reservering staan

  • 15 February 2024
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Ik heb gisterenavond een instantbetaling gedaan van mijn hellobank rekening naar argenta.

Het betaling is niet ontvangen en staat in de app ook met type: gereserveerd - betaling en status: gereserveerd.

Wat is er mis?

icon

Beste antwoord van JessicaJ 15 February 2024, 11:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Hey @Natacha Wuilmart ,

Om hoe laat heb je je instantoverschrijving uitgevoerd? Want het kan zijn indien je deze op een later tijdstip op de avond hebt uitgevoerd dat deze onder de reservatie is komen te vallen.

 

Of hij effectief uitgevoerd kan/gaat worden kan je eventueel door de adviseurs van het Easy Banking Centre laten nakijken door hen te bellen via de Easy Banking App. Zo weet je of deze reservatie effectief nog uitgevoerd gaat worden, of dat je ze best nog eens overschrijft vandaag.

 

Excuses voor het ongemak, laat ons zeker weten of het achteraf gelukt is.

 

Groetjes

Jessica

 

Ik heb deze instantbetaling rond 21u50 uitgevoerd.

Komt dit bedrag automatisch terug vrij als ik niets doe? 

Reputatie 1

Hey @Natacha Wuilmart ,

dat is wat je het beste laat nakijken door de adviseurs van het Easy Banking Centre; of dat de reservatie gaat wegvallen automatisch en terug op je Hello Bank! rekening beschikbaar komt, of dat de overschrijving in de loop van vandaag toch nog word verwerkt en word uitgevoerd.

 

Groetjes,

Jessica

Reageer