instantoverschrijving niet beschikbaar

  • 2 September 2020
  • 3 reacties
  • 367 Bekeken

Beste, 

 

Mijn vriend wou gisteren een instantbetaling naar mij overmaken , maar kon deze keuze gisterennamiddag niet selecteren bij de overschrijving,nochtans lukte dit een week eerder wel al ... Erg vervelend , aangezien ik hebt bedrag dringend nodig heb , hoe komt dit ? 


3 reacties

Reputatie 3

Dag @Crazinessdep,

Oei, dat is vervelend. Is het in de tussentijd  al gelukt? Er is geen sprake van een algemeen technisch probleem dus het zou in principe wel moeten gaan. Welk toestel gebruikt je vriend?

Beste, 

Ik had een instantbetaling willen doen naar het buitenland maar geeft dan aan dat het niet kan uitgevoerd worden door technische redenen. Heb het dan zonder instant betaling gedaanen ging dat wel. Maar wou zeker zijn dat deze nergens achteraf van mijn rekeng afgaat? 

Mvg 

 

Reputatie 4

Hallo @Siemen1609 

Als je melding kreeg dat de overschrijving niet is verwerkt door een technisch probleem is de kans klein dat die nog uitgevoerd zal worden. Je moet ook kijken bij je recente verrichtingen op de rekening. Als je daar ook niets ziet dan is de overschrijving niet uitgevoerd.

Indien je zeker wil zijn dan kan je ook beveiligd naar ons bellen via de Easy Banking App. Je hoeft enkel aan te melden en te klikken op Communicatie.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer