Kan niet aan fiscale attesten

  • 2 July 2021
  • 5 reacties
  • 250 Bekeken

Kan onmogelijk aan mijn fiscale dokumenten wat een tijdperk gaan wij in????


5 reacties

Reputatie 7

Dag @Frank875 

Wat loopt er precies fout? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding wanneer je je wilt aanmelden? Zo ja, welke melding krijg je exact?

Kan me inloggen zonder problemen maar vind de weg niet naar die dokumenten volg instructies op volgens andere maar vind het niet niet duidelijk grtjs frank

Reputatie 7

Bedankt voor je antwoord Frank. Zoek je de attesten van een woonkrediet, van pensioensparen of van een ander product?

Van woonkrediet

Reputatie 7

Die kan je zo opvragen:

  • Meld je aan via een pc of laptop op https://www.bnpparibasfortis.be/
  • Bovenaan je scherm zie je een menu. Klik op Lenen en klik vervolgens op Mijn documenten.
  • Op dit scherm zal je een lijst met filters, bestaande uit categorieën en documenttypes te zien krijgen. Vink hier Lenen en Fiscaal attest aan.
  • Jouw fiscale attesten zullen nu verschijnen. Klik op de naam van een attest om het te downloaden.
  • Afhankelijk van de instellingen van jouw pc zal het document geopend worden, zal het automatisch opgeslagen in de map Downloads van jouw computer, of zal je de keuze krijgen om zelf te kiezen in welke map je het op wilt slaan.

Dit is het scherm waarop je de filters aan kan duiden en waarop je je fiscale attesten aan kan klikken:

 

Reageer