Beantwoord

Niet meer in Belgie

  • 27 July 2021
  • 5 reacties
  • 57 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Ik woon al een aantal jaar niet meer in Belgie en dacht dat mn rekening al was opgezegd, nu blijkt dat niet het geval te zijn.

 

Ik ben ook niet van plan om naar Belgie te gaan voor de aankomende paar jaar.

Wat nu?

icon

Beste antwoord van LienV 27 July 2021, 13:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3

Wat nu?

Opzeggen per aangetekende zending, of gewoon laten stikken.

Indien het Ministerie van Financiën een opmerking zou gemaakt hebben over die ‘buitenlandse rekening’, voegt u dan die rekening dan gewoon toe aan het formulier. Het is immers niet verboden buitenlandse rekening te hebben, en zolang er geen inkomsten op terecht komen maakt het niets uit.

Wat nu?

Opzeggen per aangetekende zending, of gewoon laten stikken.

Indien het Ministerie van Financiën een opmerking zou gemaakt hebben over die ‘buitenlandse rekening’, voegt u dan die rekening dan gewoon toe aan het formulier. Het is immers niet verboden buitenlandse rekening te hebben, en zolang er geen inkomsten op terecht komen maakt het niets uit.


het probleems is dat ik niet weet of er geld op staat, kosten aan zijn verbonden etc :(
en opzeggen kan enkel in het kantoor werd er mij verteld.

Reputatie 1

Dag @Mulder 

Een laatste rekening afsluiten kan via het Easy Banking Center of je kantoor, maar dan wel telefonisch. Als je niet meteen de mogelijkheid hebt om te bellen, kan je je kantoor eventueel ook mailen.

 

Groeten

LienV

Dag @Mulder 

Een laatste rekening afsluiten kan via het Easy Banking Center of je kantoor, maar dan wel telefonisch. Als je niet meteen de mogelijkheid hebt om te bellen, kan je je kantoor eventueel ook mailen.

 

Groeten

LienV


Hoi Lien,

 

Ik heb vandaag gebeld met jullie maar aan de telefoon zeiden ze dat het niet mogelijk was omdat ik geen pas meer heb. Natuurlijk heb ik die weggegooid omdat ik al 5 jaar dacht dat ik die niet nodig heb.

Reputatie 1

Dan zou ik je aanraden het kantoor waar je vroeger zat te mailen, met dezelfde vraag. Als het gaat om je identiteitskaart die niet up-to-date is, dan zou het wel moeten lukken met je ID van het land waar je nu woont. Eens die informatie is toegevoegd, zou het mogelijk moeten zijn om je rekening volledig af te sluiten.

 

Reageer