Beantwoord

nieuwe rekening

  • 4 January 2022
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

heb nieuwe rekening geopend, kreeg email met proficiat van Hello bank, voor de test heb ik geprobeerd 5 euro over te schrijven naar deze rekening, maar krijg altijd melding dat er iets mis is met rekeningnummer

icon

Beste antwoord van LarsD 5 January 2022, 15:03

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ik zou als ik u was zou ik Hello Bank contacteren, het kan zijn dat die rekening nog niet geactiveerd is.

 
 
Reputatie 4

Hallo, @sarahnaj,

Bedankt voor je bericht. Het is inderdaad mogelijk dat je zichtrekening nog niet is geactiveerd.

Daarvoor heb je normaal een e-mail gekregen.

Indien je problemen hebt bij de activatie van je zichtrekening bij Hello Bank, dan kan je contact nemen via 02 433 41 41 (optie 1), elke werkdag van 9u tot 17u.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer