Beantwoord

openen rekening

  • 29 December 2021
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Beste

Ik heb een kaartlezer ontvangen alsook een pincode

Een debet kaart heb ik niet ontvangen.

Bij de brief met de pincode krijg ik instructies om naar Easy Banking Phone te bellen voor een definitieve geheime code, het probleem is waar staat mijn toegangsnummer?

Alsook waar staat mijn klantnummer en het nummer van mijn zichtrekening heb ik ook nog niet.

Met vriendelijke groeten

icon

Beste antwoord van LarsD 29 December 2021, 14:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @sarahnaj,

Bedankt voor je bericht. Het is mogelijk dat de debetkaart nog onderweg is naar jou. Uit veiligheid wordt die namelijk apart verstuurd.

Je hebt een brief gekregen met een pin code al voor de kaart. Omdat er zowel een pin als kaart naar je verzonden is, wordt de kaart, uit veiligheid, geblokkeerd naar jou verstuurd. Daarom dat je dan deze instructies krijgt omdat je via die weg de kaart nog zal moeten deblokkeren/activeren.

Voor beveiligd te bellen heb je wel helaas je klantnummer en de Easy Banking Phone code nodig. Dat heb je nog niet ontvangen.

Zowel het klantnummer en rekeningnummer staan dan op je debetkaart.

We raden aan nog even af te wachten tot je de kaart ontvangt. Je kan trouwens ook altijd bellen naar 02 762 60 00 indien je wil laten nakijken of de kaart nog onderweg is.

Met vriendelijke groeten,

Lars D

 

Reageer