Goeiemorgen, ik heb een tweetal weken proberen een rekening te openen bij jullie. Ik zou een sms aankrijgen voor de pincode maar ik heb tot op heden niks meer gehoord van jullie en nu vroeg ik me af of ik de aanvraag wel goed heb gedaan.
Openen rekening
Hallo Marise,
Fijn om te lezen dat u een nieuwe klant wordt! Welkom!
Na zeven bankwerkdagen zou u het SMSje al moeten hebben ontvangen.Het lijkt er dus op dat er iets is misgelopen waarvoor onze excuses.
Helaas krijgen wij via dit kanaal geen toegang tot uw gegevens omwille van veiligheidsredenen. Om u dus zo spoedig mogelijk verder te helpen, adviseer ik u om even contact op te nemen met het Easy Banking Centre. Mijn collega’s geven u met alle plezier een stand van zaken en gaan op zoek naar een gepaste oplossing. U kunt ze eenvoudig contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.
Groetjes,
CaroleL
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.