Graag wil ik als jarenlange klant mijn ongenoegen uiten. Vele jaren geleden sloot ik een zichtrekening bij fortis af voor mijn zoon. Sinds geruime tijd ,meerdere jaren, gebruikt hij de zichtrekening niet meer. Gezien de rekening op 0 euro staat ,maar sinds 2 maanden 3 euro comfortpack kosten worden afgetrokken, wou ik in samenspraak met mijn zoon deze slapende zichtrekening opzeggen. Mijn zoon trachtte via 02 7626000 een fortismedewerker aan de lijn te krijgen..Helaas na 20 minuten wachttijd aan de tel gaf hij het op. Ikzelf heb 25 min wachttijd moeten ondergaan om dan toch een adviseur aan de lijn te hebben. De adviseur meldde me dat hij geen negatieve (- 6 euro) zichtrekening kon opzeggen.Ik vroeg hem via mijn zichtrekening de 6 euro aan te zuiveren , wat hij ook heeft gedaan.Tenslotte vroeg ik hem de zichtrekening van mijn zoon op te zeggen ,waarop de medewerker zei dat mijn zoon hiervoor diende te bellen.
Ik stel me de vraag waarom mijn zoon hiervoor moet bellen gezien hij sinds jaren de zichtrekening NIET meer gebruikt.Hij zal zich dus ook niet kunnen identificeren met klantnummer of kaartnummer omdat hij geen bankkaart Fortis meer heeft.
Ik hoop dat Fortis deze slapende rekening na telefonisch contact van mijn zoon zal schrappen.
NB: ik ben sinds 1980 klant bij Fortis!
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineel