Op 8 januari deed ik een overschrijving en deze is vandaag nog altijd niet toegekomen bij de ontvanger.
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelOp 8 januari deed ik een overschrijving en deze is vandaag nog altijd niet toegekomen bij de ontvanger.
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelOk, bedankt voor de snelle reactie !
In dat geval kan je eventueel de verrichting langs onze kant laten traceren door ons Easy Banking Centre te bellen via Communicatie onderaan in Easy Banking App.
Al gaat het vermoedelijk eerder om een probleem bij de (bank van) de begunstigde. De andere persoon contacteert daarom best ook even hun eigen bank.
Jawel, van mijn rekening is het af.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.