Beantwoord

Overschrijving

  • 15 August 2021
  • 1 reactie
  • 1268 Bekeken

Beste ,  binnenkort zal er een aanzienlijke som  worden gestort op mijn persoonlijke zichtrekening. Dit is ten gevolge een erfenis. Het bedrag zou evenwel binnen een zo kort mogelijk termijn , en zelfs voor een bepaalde datum , dienen doorgestort te worden naar de zichtrekening van de notaris.   De overschrijving van mijn zichtrekening naar de rekening van de notaris verloopt wel binnen BNPParisbasfortis.  Kan ik via automatsch bankieren deze overschrijving zelf uitvoeren  , gezien het hoge bedrag , of dient dit via de bank te verlopen ? Enig idee van een termijn - dagen - hoe lang dit zou duren eer het bedrag overgeschreven is  ?    Dank

icon

Beste antwoord van YannickB 16 August 2021, 08:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Geert,

Als je via pc of laptop aanmeldt op Easy Banking Web, dan kan je tot 300.000 EUR per rekening, per dag overschrijven. Overschrijvingen binnen onze bank komen doorgaans binnen 1 bankwerkdag toe. Schrijf je over naar een andere bank, dan kan het tot 3 bankwerkdagen duren.

Wil je een hoger bedrag overschrijven dan kan je een afspraak op je kantoor maken. Dat kan door ons Easy Banking Centre te bellen via Contact onderaan in Easy Banking App voor smartphone of via 02 762 60 00.

Reageer