Beantwoord

overschrijving limieten

  • 12 June 2023
  • 3 reacties
  • 448 Bekeken

Als ik mijn overschrijving limiet verlaag naar 5.000 zie ik nog altijd bij de mobiel App dat de limiet op 25.000 staat hoe kan ik deze verlagen ?

ik begrijp toch goed dat als ik de limiet verlaag, deze ook van toepassing is om mijn rekeningen ( van vennootschap ) waarop ik volmachthouder ben  ?

ik heb recent te maken gehad met een hacking vandaar mijn voorzichtigheid 

dank voor info 

icon

Beste antwoord van CaroleL 14 June 2023, 11:46

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @georges cuyvers , 

 

Bedankt voor je bericht. 

 

De limieten van de Easy Banking App op de telefoon kunnen jammer genoeg niet aangepast worden. Hier is de limiet standaard 25 000 euro/ dag.

 

Indien u de limiet voor de Easy Banking Web hebt aangepast dan gelden deze limieten niet voor betalingen met 1 rekening, maar voor alle betalingen met al uw rekeningen.

Er is dus geen limiet gekoppeld aan de rekening zelf, maar aan uw persoonlijk profiel. Indien dat iemand anders volmacht heeft op de professionele rekening en deze limiet staat hoger kan via zijn profiel wel hogere overschrijvingen uitgevoerd worden. 

 

Ik hoop u hiermee van dienst te zijn. 

 

Nog een fijne dag verder.

 

Met vriendelijke groet, 

SabrinaVD

 

 

sorry , nog is voor de duidelijkheid

is deze limiet dat het totaal van verschillende overschrijvingen door verschillende rekening ?

dus ook mijn privé rekening ( houder ) en mijn professioneel ( volmachthouder ) samen ?

dank voor de info

georges

 

Reputatie 2

Hallo @georges cuyvers,

 

Dit is inderdaad de limiet per klant per dag.

Deze limiet geldt dan dus voor de rekeningen in totaal. Enkel voor overschrijvingen tussen je eigen rekeningen bij BNP Paribas Fortis geldt deze limiet niet.

 

Groetejs,

CaroleL

Reageer