Beantwoord

Overstap naar Hello Pack met lopend hypothecair krediet

  • 27 October 2023
  • 3 reacties
  • 189 Bekeken

Beste,

Momenteel heb ik mijn verzekeringen en hypothecair krediet lopen bij BNP via het premium pack. Als ik de overstap doe naar het Hello Pack van Hello Bank wijzigt er niets aan de voorwaarden hiervan?
 

Ik heb verstaan dat je een nieuwe debet en kredietkaart krijgt (één van Hello Bank), maar als je een limietwijziging wilt doen van de kredietkaart kan dit nog steeds via online banking neem ik aan? 

 

Bedankt

icon

Beste antwoord van Julie N 27 October 2023, 13:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo @anthonyvanc , 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Als je van een Premium Pack overstapt naar Hello bank! verandert er ivm het woonkrediet niks. Waar je wel rekening mee moet houden, is dat als je overstapt naar Hello bank! alles van op afstand (via het Hello Team) of via onze digitale kanalen verloopt. 

 

Voor de rest krijg je inderdaad nieuwe kaarten. 

 

Groetjes, 

Julie 

Als je overstapt van Comfort Pack naar Hello Pack, blijft dan het rekeningnummer behouden? Worden de domicilies van brandverzekering en hypotheek/woonkrediet aflossing automatisch overgezet?  Wat met andere actieve domicilies van derden?

Reputatie 4

Hallo @RonnyD,

Bedankt voor je bericht.

Als je overstapt naar het Hello! Pack dan blijft je rekeningnummer hetzelfde. Ook de mandaten en doorlopende opdrachten op de rekening blijven verder lopen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer