Beantwoord

Paypal

  • 5 September 2023
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Hallo, ik heb net een PayPal aangemaakt maar ik kan om de één of andere reden geen geld van mijn rekening overschrijven naar mijn PayPal-account. Telkens als ik dat probeer krijg ik een melding van hun waarin staat dat niet alle banken of kaargevende instanties deze functie ondersteunen. Zou iemand mij hiermee kunnen verder helpen alstublieft?

icon

Beste antwoord van Jonas F 5 September 2023, 14:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo, ik heb net een PayPal aangemaakt maar ik kan om de één of andere reden geen geld van mijn rekening overschrijven naar mijn PayPal-account. Telkens als ik dat probeer krijg ik een melding van hun waarin staat dat niet alle banken of kaargevende instanties deze functie ondersteunen. Zou iemand mij hiermee kunnen verder helpen alstublieft?

Dag @Mbalkan,

Bedankt voor je bericht.

Indien je een foutmelding op het platform van PayPal krijgt zal je best eens contact opnemen met hun klantendienst. Wij hebben geen zicht op hun procedures en/of gang van zaken.

Raadpleeg zeker eens de veelgestelde vragen op hun platform. Het kan zijn dat ze een functie aanbieden die langs onze kant uit niet wordt ondersteunt om geld te versturen en/of ontvangen.

Verder zou ik je aanraden om eens telefonisch contact op te nemen met ons via de Easy banking app als het voor problemen blijft zorgen.

Je kan dit gemakkelijk doen door aan te melden, te kiezen voor tabblad communicatie, kies vervolgens Easy banking centre en nadien mijn rekeningen en kaarten. Op die manier kunnen we in jouw profiel nagaan of er toch niet iets misgaat op ons niveau.

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

 

Reageer