Beantwoord

premium naar easy guide

  • 13 November 2023
  • 1 reactie
  • 179 Bekeken

Onlangs kregen mijn man en ik tot onze verbazing een “voorstel”/mededeling in de bus om onze Premium-pack, die wij volledig gebruiken, om te zetten naar iets dat niet eens een derde van onze noden denkt.  Tevens zijn wij enige jaren geleden verwisseld van verzekering en pensioensparen omdat dat toen noodzakelijk was en we dar dan ook nog via de premium bonussen een deel van de rekeningkosten terug zouden krijgen.

 

Dus, na het eerlijk gezegd belachelijke voorstel o.O enkele vragen.

1e jaar zijn de opties gratis, ok begrepen.Maar waarom geen prijsberekening van wat onze huidige situatie zou kosten in het nieuwe systeem? Neen het is “trekt uw plan” en zoek het zelf op in de hoop dat de meesten onder ons gewoon de moeite niet zullen doen.

Wel aan dat sprookje doe ik niet mee.Sinds 2015 hebben wij de premium pack en deze is tussen dan en nu al opgeslagen van 5.75€ tot 7.5€ ofte 2.25€ per maand extra.

Dus 7.5€ per maand sinds dit jaar, ergo 90€ per jaar:

Dit voor  4 debetkaarten,3 zichtrekeningen en 2 kredietkaarten (spaarrekeningen, verzekeringen enzo niet meegeteld want imho niet van tel hier buiten het feit dat sommige bij jullie staan owv de bonus voor de rekeningkosten).

Meestal voldoen wij aan 9 van de bonusvoorwaarden d.w.z (9*7.5) 67.5€ minder betalen dus 22.5 als effectieve kost.

In het nieuwe tarief weten we echter niet of de bonussen nog gelden, ik vermoed van niet want hier wordt met geen woord over gerept maar zou graag horen dat ik fout ben in deze instantie.

Met de optie voor tot 2 rekeningen extra (moeten gaan duiken in de FIN fiche want op de site is het niet echt duidelijk) kom ik dus op ..7.5€

 

Exact hetzelfde als premium pack, alleen potentieel zonder de bonussen wat zou betekenen

  • 1e jaar met “gratis” extra’s: 66€ ipv 22.5
  • vanaf dan: 90€ ipv huidige 22.5


Dus, valt het systeem van bonussen volledig weg, komt er iets anders of blijft het?
Gelieve geen privé /contact met klantendienst voor te stellen, mijn vraag lijkt me duidelijk genoeg.

Mvg,

Katrien

 

 

 
 

 

 

icon

Beste antwoord van Julie N 13 November 2023, 11:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @dwelfusius

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Het bonussysteem van het Premium Pack zal jammer genoeg niet meer bestaan na de wijziging van de rekening. Het pack dat je aan bevolen krijgt is een voorstel. Jij bepaalt zelf welk pack je kiest. Je vindt hier via onze website een overzicht van onze nieuwe packs. Je kan kiezen voor een basis pack en personaliseren naar jouw behoeften. Ik raad jou zeker aan even telefonisch contact op te nemen met het Easy Banking Centre of een afspraak te maken op het kantoor. Zij kunnen samen met jou even alles bekijken en zo gaan kijken welk pack het beste bij jou past 

 

Neem eenvoudig en snel contact op met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van je vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

 

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Groetjes, 

Julie N 

Reageer