Beantwoord

probleem bij overschrijving zicht- naar spaarrekening

  • 1 September 2021
  • 2 reacties
  • 811 Bekeken

Beste 

 

Sinds enige tijd kan ik geen geld meer overschrijven van mijn zicht- naar de spaarrekening. De app zegt het later nog eens te proberen maar tevergeefs. 
Wat doe ik verkeerd en hoe los ik het op?

vriendelijke groet

Emil

icon

Beste antwoord van LarsD 1 September 2021, 15:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Emil,

Bedankt voor je bericht. Helaas kunnen we via deze weg niet je bankgegevens nakijken om te zien wat de oorzaak is van het probleem.

Maar is het mogelijk dat jij een Ster Spaarrekening of Hello4You Spaarrekening gebruikt? In dat geval kan het zijn dat je aan het jaarlijks plafond van de spaarrekening zit. Dit type van spaarrekening heeft namelijk een limiet hoeveel je per jaar hierop kan storten.

Een oplossing is eventueel dan het geld over te zetten naar een gewone Spaarrekening. Indien je die niet hebt, kan je die gratis openen via onze website www.bnpparibasfortis.be.

 

Bedankt, ik zal het zelf even nakijken en proberen.

 

Reageer