Skip to main content

Geachte, Ik probeerde om mijn account in te login maar helaas zie ik niks meer. Sins  afgelopen week . Ik weet niet wat die reden is. Bedankt!!

 

Hallo @Patrick Bonsu,

Bedankt voor je bericht.

Het is dus enkel via de app? Of kan je ook niets bekijken via onze website op pc?

Heb je al geprobeerd de app te verwijderen en terug te installeren?

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD


Ik heb 2keer die app verwijderd en terug geïnstalleerd maar bleef dezelfde. En ook bij de pc komt zo ….

 


Hallo @Patrick Bonsu,

We raden je dan aan dit te laten onderzoeken door ons te contacteren via onze beveiligde kanalen:

Via Easy Banking Web kan je bij Berichten een beveiligd bericht sturen of via Hulp nodig? een livechat starten. 

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het  onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor jou klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD


Reageer