Geachte, Ik probeerde om mijn account in te login maar helaas zie ik niks meer. Sins afgelopen week . Ik weet niet wat die reden is. Bedankt!!
Geachte, Ik probeerde om mijn account in te login maar helaas zie ik niks meer. Sins afgelopen week . Ik weet niet wat die reden is. Bedankt!!
Hallo
Bedankt voor je bericht.
Het is dus enkel via de app? Of kan je ook niets bekijken via onze website op pc?
Heb je al geprobeerd de app te verwijderen en terug te installeren?
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Ik heb 2keer die app verwijderd en terug geïnstalleerd maar bleef dezelfde. En ook bij de pc komt zo ….
Hallo
We raden je dan aan dit te laten onderzoeken door ons te contacteren via onze beveiligde kanalen:
Via Easy Banking Web kan je bij Berichten een beveiligd bericht sturen of via Hulp nodig? een livechat starten.
Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op.
Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor jou klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.