Beantwoord

Spaarrekening kosten

  • 15 February 2021
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

Beste,

Ik heb al jaren een spaarrekening bij jullie bank waar al jaren geen kosten wordt aan gerekend, dat is een een rekening dat wij vroeger hadden en gebruikten maar door wij in een andere bank onze hypotheek lening afsloten hebben zijn wij die rekening minder gaan gebruiken en door dat er geen kosten op waren hebben die laten bestaan en wordt daar nu maandelijks 15€ op gestort om mijn twee petekinderen te sponseren als ze huwen of samen gaan wonen om hun een kado te kunnen geven. Maar nu worden kosten aan gerekend op die spaarrekening en geen klein beetje 6,54€ dan blijft er niet veel meer over van mijn 15€, ik krijg nu ook maandelijks een brief met het overzicht maar ik heb dit ook niet aangevraagd. Kan U mij eens wat verduidelijken over die verandering, als dit niet kan veranderen wil ik die rekening afsluiten en wat ik daar moet voor doen en wat mij dat kost.

Mvg

 

De Lobelle Gino

 

icon

Beste antwoord van YannickB 16 February 2021, 09:09

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Gino,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb je klantnummer en rekeningnummer uit je vraag verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke en bancaire info deel je best nooit zomaar via het internet.

6,54 euro is inderdaad veel, zeker wanneer het gaat om een spaarrekening. Staat er op het overzicht dat je kreeg wat er precies aangerekend werd? Betaal je elke maand zoveel, of werd dit eenmalig aangerekend?

Wat je rekeninguittreksels betreft: banken zijn verplicht om je die te bezorgen. Heb je ook een zichtrekening bij ons, dan is het mogelijk om die documenten via Easy Banking Web te ontvangen. Wij bewaren ze dan 10 jaar lang voor jou en je kan ze op elk moment opvragen.

Reageer