Ik heb pas een nieuwe kaart en nu wordt alleen de zichtrekening getoond, maar de spaarrekening niet meer
Beste antwoord van Julie N
Bekijk origineelIk heb pas een nieuwe kaart en nu wordt alleen de zichtrekening getoond, maar de spaarrekening niet meer
Beste antwoord van Julie N
Bekijk origineelHey
Is het via de Easy Banking App of Web?
Indien het via Easy Banking App is, kan je best onderaan kiezen voor ‘mijn diensten’ en dan ‘rekeningen’.
Als je de rekening daar niet bij ziet staan, kan je best even naar onze website (www.bnpparibasfortis.be) surfen en daar aanmelden. Als je dat hebt gedaan, mag je rechts bovenaan op jouw naam klikken en kiezen voor ‘Profiel beheren’. Dan krijg je een menu en mag je kiezen voor ‘mijn rekeningen’. Als je dat hebt gedaan moet je even kijken of de rekening die je niet ziet staan, aangevinkt staat. Indien dit het geval is, mag je deze gewoon aanvinken. Is dit niet het geval raad ik jou aan telefonisch contact op te nemen met ons.
Groetjes,
Julie N
Hartelijk bedankt!!!
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.