Beantwoord

storting probleem

  • 10 May 2020
  • 2 reacties
  • 1074 Bekeken

Hallo 

Vandaag ben ik naar de bank gegaan om geld te storten. Ik heb 50 euro gestort. Toen ik naar de volgende stap ging, stond er 0 euro. Ik kon het bedrag niet veranderen of op annuleren klikken. Het enige wat ik nog kon was een ander bedrag storten of bevestiging storten. Ik  heb het moeten bevestigen en toen stond er opeens weer 0 euro.Nu staat er ook op mijn app "uit te voeren: stortingen contanten in cash deposit 0.00 euro". Kan ik verder geholpen worden want mijn geld is weg. 

Met vriendelijke groeten 

Aygul Ekeroglu

icon

Beste antwoord van Anonymous 11 May 2020, 08:14

Bekijk origineel

2 reacties

Hey @Aygul Ekeroglu ,

 

Indien er is misloopt bij een storting, raad ik je steeds aan hiervoor telefonisch contact op te nemen met het Easy Banking Centre.

Zij kunnen jouw situatie doorgeven aan de dienst van de automaten. Als dit verschil wordt opgemerkt bij het natellen van de automaat, kan dit bedrag meteen correct op jouw rekening worden gestort!

De makkelijkste manier om te bellen is door aan te melden op jouw Easy Banking App en te kiezen voor “Contacteer ons” en “Bel ons”.

 

Groetjes,

Lieze

Dag mevrouw

Dankuwel voor de snelle hulp! Ik heb ondertussen gebeld en info gekregen.

Groetjes

Aygul E.

Reageer