beste, weet iemand of ik het uur van een betaling kan terugvinden, dit staat namelijk niet op mijn afschrift, en een bedrijf vraagt hier naar als om mijn aankoop terug te vinden in hun databank om mij zo mijn garantie te kunnen geven.
Bladzijde 1 / 1
Hallo
Hiervoor kan je best even telefonisch contact opnemen via de communicatie-functie in jouw app na het aanmelden of via het nummer 02 762 60 00 met jouw Easy Banking Phone Code. Op deze manier kunnen de collega’s het exacte tijdstip van deze betaling nagaan.
We hopen jou hiermee van dienst te zijn.
Vriendelijke groeten,
JarneM
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.