Beantwoord

Verandering Packs

  • 12 November 2023
  • 1 reactie
  • 253 Bekeken

Beste, Brief ontvangen i.v.m verandering Packs. Voor mij geen Easy Guide Pack, deze verandering hoeft voor mij niet en zal het kantoor Ninove hier eerstdaags van op de hoogte stellen. Het is al ver gekomen dat men voor een afspreekpunt in de bank te krijgen men meer zou moeten betalen, vroeger zochten de banken zelf contact maar nu in het digitale tijdperk is alles zakelijker en afstandelijker geworden. Tijden veranderen natuurlijk maar of dat ook beter is betwijfel ik. De aanrekening van de Guide Pack van  5,5 euro vindt ik er wel een beetje over, het comfort pack van 3,5euro is al genoeg, er zijn nog altijd banken die kosteloze packs aanbieden.  

Zo dat was een beetje mijn persoonlijke grief.

Mvgr.

icon

Beste antwoord van Julie N 13 November 2023, 10:37

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @André Scheerlinck 

 

Bedankt voor je feedback.

 

De nieuwe packs brengen inderdaad een verandering maar zoals je zal merken blijven de basiszaken wel hetzelfde: behoud van de zichtrekening, gebruik van de debetkaart(en) en de gratis online toepassingen zoals Easy Banking App en Easy Banking Web. 

De kantoren en het Easy Banking Centre blijven beschikbaar voor vragen, ongeacht voor welk pack je kiest. Het verschil zit vooral in dat Easy Guide opties geeft om verder uit te breiden met bijvoorbeeld extra rekeningen of kaarten en de mogelijkheid geeft voor meer gepersonaliseerd advies te krijgen via onze kantoren.

 

Ook op vlak van mogelijkheden tot diensten binnen de kantoren breiden we dit ook uit met de nieuwe Bpost bankkantoren met ruime openingsuren zonder afspraak die vanaf 1 januari 2024 ook beschikbaar worden voor onze klanten. Personen die voor Easy Go kiezen zullen deze kantoren dan ook kunnen gebruiken als aanspreekpunt voor vragen.

 

We raden dus zeker aan om het nieuwe aanbod eens voor jezelf te bekijken om na te gaan op basis van je behoeften welk pack het best bij je past. 

 

Let op: Je kan nog tot 18 November 2023 jouw voorkeur doorgeven. Doe je dit niet tegen deze datum, dan kan je vanaf 1 Januari 2024 het pack laten veranderen. 

 

Aarzel zeker niet ons te contacteren als je nog vragen hebt want we helpen je hier graag verder bij. 

 

Groetjes, 

Julie N

Reageer