Ik heb een bedrag gestuurt naar een verkeerd rekening nr kan je me helpen
Beste antwoord van JarneM
Bekijk origineelIk heb een bedrag gestuurt naar een verkeerd rekening nr kan je me helpen
Beste antwoord van JarneM
Bekijk origineelHallo
Indien je de begunstigde van het verkeerde rekeningnummer kent, dan neem je best even eerst met deze persoon of firma contact op met de vraag of ze dit bedrag zouden kunnen terugstorten.
Indien dit niet het geval is, dan neem je best even contact op met het Easy Banking Centre op het nummer 02/762 60 00. Op die manier kunnen de collega’s het nodige ondernemen om deze overschrijving te annuleren.
Vriendelijke groeten,
JarneM
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.