Beste,
ik heb zojuist een betaling gedaan naar het verkeerde rekening nummer. Kunnen jullie dit terugstorten aub.
Mvg Dieter.
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelBeste,
ik heb zojuist een betaling gedaan naar het verkeerde rekening nummer. Kunnen jullie dit terugstorten aub.
Mvg Dieter.
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelFortis kan je het geld niet terug geven. De persoon dat verkeerdelijk het geld heeft ontvangen, zal het je moeten terug storten. Indien je de persoon niet kent, zal je moeten rekenen op zijn/haar goede wil en eerlijkheid. Anders zal je het geld waarschijnlijk niet terug zien.
Dag,
Er zijn twee mogelijkheden wat je kan doen in zo’n geval. Als je weet wie de begunstigde is, dan kan je bijvoorbeeld contact met hen nemen en zo het geld terug vragen.
Indien je niet weet wie de begunstigde is of je hebt geen mogelijkheid om contact met hen te nemen, dan kan je best via ons een terugvordering aanvragen. Wij zullen dan contact nemen met de bank van de begunstigde om het geld terug te vragen.
Bij beiden mogelijkheden hang je echter wel af van de begunstigde want die moet nog altijd natuurlijk het bedrag terug naar jouw rekening willen sturen. Er bestaat altijd de mogelijkheid dat de persoon dit weigert om te doen.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.