Beantwoord

visa

  • 10 November 2023
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Beste 

 

we hebben onze betaling de 10 uitgevoerd we willen een boeking doen voor een reis maar saldo is ontoereikend zegt men. Hoe lang duurt de verwerking dan dat de visakaart volledig terug is betaald en teller terug op nul staat en je de kaart terug kan gebruiken? 
 

alvast bedankt 

 

icon

Beste antwoord van Julie N 13 November 2023, 11:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo @Pjana  , 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Als je een Visa classic hebt dan wordt de maand afgesloten op de 1e van de maand. De kreditering gebeurt op de 10 van de maand en vanaf de 11e wordt de kaart op ‘0’ gezet. Het kan wel zij gezien 11 november een feestdag is en in het weekend viel, dat dit een vertraging met zich mee brengt. 

 

Zou je ons even kunnen bevestigen of het intussen gelukt is? 

 

Groetjes, 

Julie N

Beste 

het is gelukt maar nu kunnen we ons limiet niet verhogen. Met vriendelijke groet 

 

Reputatie 2

Hallo @Pjana , 

 

Ik raad jou even aan om telefonisch contact op te nemen dan . Zo kunnen we bekijken wat we voor jou kunnen doen. 

 

Neem eenvoudig en snel contact op met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van je vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

 

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Groetjes, 

Julie N 

Reageer