Beantwoord

Volmacht op rekening vader

  • 11 April 2020
  • 3 reacties
  • 2268 Bekeken

Binnenkort verdwijnen de overschrijvingsautomaten. Ik wil dan met PC- banking zijn rekeningen betalen. moet ik dan een volmacht hebben op zijn rekening of kan ik dat op een andere manier doen?

icon

Beste antwoord van Anonymous 11 April 2020, 14:04

Bekijk origineel

3 reacties

Hey @Ivan ,

 

Om overschrijvingen te kunnen doen dien je volmacht te hebben op een rekening of (mede)houder te zijn van deze rekening!

Als beide personen klant zijn bij ons en beschikken over de Easy Banking Phone code, kan de volmacht telefonisch worden gegeven. Is dit niet het geval, neemt de houder van de rekening best contact op met zijn kantoor.

 

Groetjes,

Lieze

Mijn vader heeft een rekening bij BNP Fortis en heeft me gevraagd om in de toekomst de betalingen elektronisch van zijn rekening te willen doen.  Hij zelf bankiert niet elektronisch. Hij heeft me nu gevraagd om samen met hem naar het bankkantoor te gaan om alle formaliteiten te vervullen.  Ik zou graag op voorhand weten welke documenten er moeten ingevuld worden zodat ik hiervoor niet te veel tijd moet uittrekken.  Ik heb geen rekening bij BNP Fortis en werk zelf op een bank. 

Erwin 

 

Hey @Erwin ,

Ik raad je aan om hiervoor het kantoor even te mailen. Het kan zijn dat zij de mogelijkheid hebben om deze formulieren op voorhand door te mailen. Bij welk kantoor is je vader klant?

Groetjes,

Lieze

Reageer