Skip to main content

Ik ben al volmachtigde van mijn vader. ik heb nu een nieuwe spaarrekening plus bij geopend voor hem. ik zie zijn vorige rekening staan als ik inlog bij mij, maar niet de nieuwe plus rekening. kan ik die zelf toevoegen of moet ik ook daarvoor naar het kantoor komen. ik doe alle verrichtingen voor mijn vader, hij is 82jaar en kan dit niet zelf meer. als ik met zijn kaart inlog dan zie ik de nieuwe plus rekening wel staan.

vriendelijke groeten, Fabien

Beste @FabienVH,

Bedankt voor jouw bericht. 

Op de pas geopende spaarrekening dient ook een volmacht toegekend te worden aan jou, opdat je ze kunt raadplegen of beheren in Easy Banking Web of de App. Je kan de volmacht in orde laten brengen via kantoor, of via ons Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00. Indien je het door het Easy Banking Centre in orde wenst te laten maken, dienen we zowel een telefoongesprek te hebben met de houder van de rekening als met de toekomstige gevolmachtigde. Om veiligheidsredenen dient het telefoongesprek beveiligd te worden met de Easy Banking Phone code. Indien jullie deze nog niet hebben, kunnen jullie deze elk aanmaken via Easy Banking Web. De procedure om deze code aan te maken vind je in onderstaande link: 

Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis

Mocht je nog vragen hebben, laat dan maar iets weten. Nog een fijne dag verder. 

Groetjes,

JoachimJ


Reageer