Beantwoord

wanneer verschijnd je rekeninguitreksels maand

  • 1 February 2024
  • 4 reacties
  • 129 Bekeken

Hallo ik ben jonas ik heb een vraagje ik zouw graag de uitreksels bekijken van de maand hoe lang moet je wachten wanneer dat je het kan bekijken een jaar of kan het vanaf waneer de maand voor bij is groetjes

icon

Beste antwoord van Gella 1 February 2024, 09:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3

Hallo,

Als je werkt met Easy banking app op de smartphone, dan is hier de handleiding hoe je je rekeninguittreksels kan zien :
https://www.bnpparibasfortis.be/rsc/documents/welkomstbrochure.pdf

Op pagina 10 (links van pagina 11) kan u zien hoe uw rekeninguittreksels te bekijken

Als je een PC of Macbook hebt waarmee je via Easy banking Web kan werken, dan kan je daar instellen hoe dikwijls je de uittreksels wil ontvangen : dagelijks, wekelijks, maandelijks, enz.

En je kan daar ook aanduiden of je ze louter digitaal wil ontvangen of via een brief met de post, wat uiteraard kosten met zich meebrengt.

Ik hoop dat dit je verderhelpt.

Merci maar ik kan de het jaar 2024 van maand niet zien er staat voor ditjaar is er geen uitreksels beschikbaar en we zijn nu februari

Reputatie 3

Hallo,

Ik wou mijn uittreksels elke week ontvangen, en ik zie nu in de app dat ik een uittreksel heb van januari tot 29 januari.

Ik vermoed dat je misschien nog een paar dagen moet wachten, vooraleer je een uittreksel ziet van afgelopen maand. Ik ben geen medewerkster van BNP Paribas, dus kan ik verkeerd zijn.
Enkel de mensen die in hun rond logo een groen BNP Paribas-vierkantje hebben zijn medewerkers.

Als je Easy Guide hebt, kan je terecht in de kantoren van BNP Paribas om je uittreksels te ontvangen elke week (digitaal is altijd gratis).

Hier zie je de kantoren van BNP Paribas als groen logo :
https://branch.bnpparibasfortis.be/m/nl/
Hier kan je een afspraak maken :
https://www.bnpparibasfortis.be/nl/public/messagent-router#/appointment

Reputatie 1

Hallo @bossuejonas1

Bedankt voor je bericht. Je kan ervoor kiezen om de uittreksels per Easy Banking te ontvangen. Hiervoor moet de voorkeur wel degelijk op “online” ingesteld staan. Er is ook keuze uit drie frequenties: dagelijks, wekelijks of maandelijks. Bij wekelijks of maandelijks dien je ook altijd een dag of datum mee te delen waarop je ze wenst te ontvangen. Bijvoorbeeld: als je maandelijkse frequentie zou kiezen, dien je ook een dag van de maand in te geven waarop je de uittreksels wenst te ontvangen. Je krijgt hierbij dan maandelijks 1 PDF bestand. Indien je wekelijks zou kiezen, dien je ook een dag van de week in te voeren. Je krijgt dan 1 PDF bestand per week. 

Je kan de modaliteiten en frequentie zelf aanpassen in Easy Banking Web, als volgt: 

  • Je meldt je aan in Easy Banking Web
  • Je klikt op "Rekeningen en kaarten" - "Mijn rekeninguittreksels"
  • Nadien klikt je op “Uw voorkeur wijzigen”
  • Je selecteert jouw persoonlijke voorkeur en klikt op “volgende”
  • Tenslotte bevestig je nog met een handtekening

Indien je deze stappen hebt doorlopen, zou het in orde moeten komen. Ik hoop dat het wat duidelijk is. Je mag ons uiteraard steeds contacteren indien je nog verdere vragen hebt. Wij staan voor je klaar op werkdagen tussen 7 en 22u en zaterdag tussen 9 en 17u, via het nummer 02 762 60 00. 

 

Alvast een fijne dag gewenst. 

Met vriendelijke groeten, 

JoachimJ

Reageer