Beantwoord

Welcome Pack

  • 27 April 2023
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

Welcome Pack. kan niet online aanmaken voor mijn zoon, vul alles is maar het laatste klik blijf hij laden tot na een tijd sluit hij af.

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 28 April 2023, 10:55

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @Johan C,

 

Bedankt voor je bericht. 

 

Ik raad aan om eens via een ander internet browser te proberen. 

Ondertussen is ook een melding verstuurd naar onze interne diensten. 

 

Indien uw zoon ouder is dan 11j en 9maand dan is het ook mogelijk om een rekening via een kantoor aan te vragen.

 

Indien uw zoon jonger is dan 11j en 9maand kan een rekening zowel telefonisch als via een kantoor aangevraagd worden. 

In dit geval raad ik aan om ons telefonisch te contacteren. 

 

Als je de Easy Banking App gebruikt kan je best bellen langs deze weg. 

  • Meld je aan. 
  • Kies onderaan in het menu voor ‘Communicatie’
  • Selecteer vervolgens ‘Easy Banking Center’ en nadien ‘Rekeningen en kaarten’

Als je geen app gebruikt kan je ook altijd bellen op het nummer 02 762 60 00. Mijn collega’s helpen jou graag verder. 

 

Met vriendelijke groeten,

SabrinaVD

 

Beste, 

via andere internet browser werkt ook niet bij laden op het laatste

kunnen jullie geen contact opnemen met mij.

Reputatie 4

Hallo, @Johan C,

Bedankt voor je bericht.

Je kan best zoals in het eerdere antwoord was mee gegeven bellen via Easy Banking App om zo je te helpen bij de opening van de zichtrekening.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer