Beantwoord

mastercard gold annulatie verzekering

  • 4 October 2023
  • 1 reactie
  • 950 Bekeken

Beste,

Ik ben namelijk bezig met een reis te plannen voor volgend jaar.Dit doe ik helemaal zelf zonder reis bureau geen pakket reis dus, is annulatie verzekering hiervoor ook geldig? Is ook geen vliegtuig mee gemoeid maar zou met ferry zijn.

Ook vroeg ik me af stel, de dag van vertrek krijg ik zware diarree en kan dus niet vertrekken telt de verzekering dan ook?Mits dokterattest en alles zal betaalt worden met mastercard gold

mvg

icon

Beste antwoord van Jonas F 4 October 2023, 14:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Beste,

Ik ben namelijk bezig met een reis te plannen voor volgend jaar.Dit doe ik helemaal zelf zonder reis bureau geen pakket reis dus, is annulatie verzekering hiervoor ook geldig? Is ook geen vliegtuig mee gemoeid maar zou met ferry zijn.

Ook vroeg ik me af stel, de dag van vertrek krijg ik zware diarree en kan dus niet vertrekken telt de verzekering dan ook?Mits dokterattest en alles zal betaalt worden met mastercard gold

mvg

Dag @kimpefanny,

Bedankt voor je bericht.

Zoals beschreven op onze website dient de reis voor minstens 70% betaald te zijn met de gold-card om aanspraak te maken op de dekking.

Mastercard Gold: kredietkaart met verzekering I BNP Paribas Fortis

Raadpleeg de algemene voorwaarden van de verzekeringen voor meer informatie.

Indien je verdere vragen hebt kan je steeds bellen op het nummer 02 664 45 25 en/of op onze website.

Jammer genoeg zijn wij niet bevoegd om uitspraken te doen over de dekking aangezien deze verzekeringen aangeboden worden via onze partners AG Insurance en/of Touring.

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

Reageer