Beantwoord

Aankoop staatsbon - gelukt of niet

  • 25 August 2023
  • 1 reactie
  • 514 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb deze morgen getracht in te schrijven op de staatsbon, volgens de voorgeschreven werkwijze.

Na ingave van het bedrag en indrukken van de knop is de zandloper beginnen lopen ...en lopen... en lopen. Ik heb me uiteindelijk dan toch kunnen uitloggen. Hoe kan ik nu controleren dat de inschrijving gelukt is, of niet gelukt is?

 

Grtjs,

icon

Beste antwoord van Jonas F 25 August 2023, 14:07

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

lHallo,

 

Ik heb deze morgen getracht in te schrijven op de staatsbon, volgens de voorgeschreven werkwijze.

Na ingave van het bedrag en indrukken van de knop is de zandloper beginnen lopen ...en lopen... en lopen. Ik heb me uiteindelijk dan toch kunnen uitloggen. Hoe kan ik nu controleren dat de inschrijving gelukt is, of niet gelukt is?

 

Grtjs,

Dag @vlisfr,

Bedankt voor je bericht.

Wanneer je bent aangemeld op Easy banking web heb je links in het menu de rubriek ‘beleggingen’ en nadien kan je klikken ‘mijn orders’.

Indien je de aankoop van je staatsbon hier niet ziet tussen staan zal er vermoedelijk iets misgegaan zijn. Je zal het dan dus best opnieuw ingeven.

Als je het zeker wenst te weten en/of te controleren kan je ons telefonisch contacteren op de Execution only lijn 02 433 41 34.

Zorg er voor dat je de Easy banking phone code hebt aangemaakt zodat ze eventueel je order onmiddelijk kunnen uitvoeren. Hieronder een kleine handleiding hoe dit kan:

https://nl.community.bnpparibasfortis.be/bel-ons-in-alle-veiligheid-131/een-adviseur-beveiligd-contacteren-met-de-easy-banking-phone-code-2668

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

Reageer