Beantwoord

Nederlandstalige adviseur in Brussel Noord

  • 7 September 2023
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

Mijn vader woont in Neder-over-Heembeek in Brussel Noord. Het laatste Fortis-kantoor is daar verdwenen. 
Hij moet nu alles telefonisch doen en nu blijkt dat er geen enkele beleggingsadviseur beschikbaar is die een gesprek in het Nederlands kan voeren. Is dit de normale gang van zaken bij BNPPARIBASFORTIS?

icon

Beste antwoord van Tim DL 8 September 2023, 10:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1

Mijn vader woont in Neder-over-Heembeek in Brussel Noord. Het laatste Fortis-kantoor is daar verdwenen. 
Hij moet nu alles telefonisch doen en nu blijkt dat er geen enkele beleggingsadviseur beschikbaar is die een gesprek in het Nederlands kan voeren. Is dit de normale gang van zaken bij BNPPARIBASFORTIS?

Dag @ericdlm,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Ik begrijp dat dit vervelend kan zijn. 

Je kan altijd via BNP Paribas Fortis | Zoek een kantoor of geldautomaat nakijken welke kantoren er in de buurt zijn, normaal zijn er in de kantoren nabij Neder-over-Heembeek zeker nog Nederlandstalige collega’s die je vader kunnen verder helpen in verband met beleggingsadvies.

 

Indien het telefonisch is dat hij geen Nederlandstalige collega aan de lijn krijgt kan hij ons Easy Banking Centre ook contacteren op 02 762 60 00 met zijn klantennummer en Easy Banking Phone code (Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis) bij de hand.

 

Groetjes,

Tim DL 

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

 

Ok, maar hij is een priority banking exclusive klant, en de adviseur die hem is toegewezen is een Franstalige (weliswaar van goede wil). Ik heb gevraagd naar een Nederlandstalige, maar dat blijkt niet mogelijk te zijn. 

Reputatie 1

Ok, maar hij is een priority banking exclusive klant, en de adviseur die hem is toegewezen is een Franstalige (weliswaar van goede wil). Ik heb gevraagd naar een Nederlandstalige, maar dat blijkt niet mogelijk te zijn. 

Normaal zou dit moeten mogelijk zijn om een Nederlandstalige Priority adviseur te krijgen.
Ik raad dan toch aan om ons even telefonisch te contacteren op ons algemeen nummer, 02 762 60 00. 

Dan kunnen we het navragen en nagaan bij het kantoor opdat je vader een Nederlanstalige Prioriy adviseur kan krijgen.

 

Groetjes,

Tim DL

Kan u mij ook zeggen of hij nog het driemaandelijks overzicht van zijn beleggingen zou krijgen als hij zich uitschrijft als prioriteit banking klant en een gewone klant wordt?

verliest hij dan nog andere voordelen buiten de zogezegde persoonlijke begeleiding?

 

mvg,

eric

Reputatie 2

Kan u mij ook zeggen of hij nog het driemaandelijks overzicht van zijn beleggingen zou krijgen als hij zich uitschrijft als prioriteit banking klant en een gewone klant wordt?

verliest hij dan nog andere voordelen buiten de zogezegde persoonlijke begeleiding?

 

mvg,

eric

Dag @ericdlm,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb het nagevraagd voor jou en de zaken waar hij momenteel van gebruik maakt kun je terugvinden op deze webpagina:

Premium banking services Priority Banking | BNP Paribas Fortis

Concreet zal je vader het driemaandelijks overzicht van zijn beleginngen niet meer krijgen als hij zich uitschrijft op zijn adviescontract Priority Banking Exclusive.

De meest voor de hand liggende zaken die hij verliest zijn zijn relatiebeheerder, het team van experten dat instaat voor estate planning (succesie), verzekeringen, kredieten en beleggingen.

Vervolgens verliest hij de mogelijkheid tot portefeuillerapportering en de proactieve opvolging van zijn beleggingen en heeft hij geen toegang meer om zelf nog portefeuillerapporten aan te maken. 

Een laatste punt is de toegang tot Priority Banking Privileges, dit zal net zoals alle voorgaande zaken niet meer mogelijk zijn voor je vader om hier gebruik van te maken.

BNPPF Priority Banking (prioritybankingprivileges.be)

Home | BNP Paribas Fortis

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

Reageer