Beantwoord

Staatsbon kopen

  • 24 August 2023
  • 4 reacties
  • 6449 Bekeken

Goede morgen

 

Ik zou graag staatsbon willen aanschaf, maar vindt niet hoe ik moet het doen op mijn pc. Ik heb al een effectrekening. Graag zou ik de procedure hoe het moet.

Mvg,

icon

Beste antwoord van Julie N 24 August 2023, 10:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

Hallo @PierreV ,

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Je kan hiervoor terecht op onze website: Staatsbon| BNP Paribas Fortis. Daar ga je onderaan het scherm een groene knop zien met ‘online inschrijven’, daar mag je op klikken en zo kan je verder. 

 

Mocht je nog vragen hebben hierover, kan je altijd bij ons terecht. 

 

Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

 

Groetjes, 

Julie N 

Bedankt

 

Ik heb nu de registratie gedaan, maar zie geen transfert van mijn rekening naar effecten. Is het normal ?

 

Groetjes

 

Reputatie 2

Hallo @PierreV ,

 

Dat klopt inderdaad. De inschrijvingsperiode loopt van 24 augustus 2023 vanaf 9 uur t.e.m. 1 september 2023 tot 16 uur. De betaaldatum is vastgelegd op 04/09/2023.

 

Als je echt zeker wilt zijn, kan je ons even telefonisch contacteren. Dit kan via Easy Banking App via de optie ‘communicatie’. Kies daar voor ‘Easy Banking Centre’ en kies dan voor ‘sparen en beleggen’.

 

Heb je geen smartphone? Bel ons dan  op het nummer 02 433 41 34 in combinatie met de Easy Banking Phone-code. Hier vind je de stapjes om deze aan te maken. Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis

 

Het kan wel drukker zijn dan normaal, gezien we veel oproepen binnen krijgen i.v.m. de Staatsbon. Je kan ons contacteren op weekdagen van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Groetjes, 

Julie N 

Onze kaartlezer is stuk, ook niemand in de buurt wiens kaartlezer we kunnen gebruiken.
(Hoe) kunnen wij zonder kaartlezer online inschrijven voor de staatsbon?

Alvast bedankt voor de tip(s)!

Reageer