Beantwoord

Bereikbaarheid dienst nalatenschappen

  • 3 August 2023
  • 2 reacties
  • 969 Bekeken

Beste,

Mijn vader, klant van BNP, is begin 2021 overleden.

Via de notaris heb ik een dossiernummer gekregen van BNP, te gebruiken bij elke briefwisseling.

Nu probeer ik iemand van de dienst nalatenschappen te bereiken voor wat concrete vragen en de tijd begint te dringen.

  • Telefonisch ==> gaat niet, je hebt een klantnummer nodig, de zijne is geschrapt/inactief
  • per private banking ==> gaat niet, want kaart is geblokkeerd
  • Via de chat ==> robot snapt geen enkele vraag
  • per mail: op zoek gegaan naar een e-mailadres en alleen deze gevonden nalat-antw@bnpparibasfortis.com  ==> geen reactie, op reminders… geen reactie

Iemand een idee hoe je deze dienst kan contacteren (waarbij een antwoord komt)?

bedankt voor de tips

icon

Beste antwoord van Julie N 3 August 2023, 10:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Hallo @alex pomierski

 

Bedankt voor jouw bericht.

 

Je kan dienst nalatenschappen best contacteren op het nummer 02 565 07 77. Zij gaan jou zeker kunnen verder helpen. Er zijn nog andere mogelijkheden dan een klantennummer om het dossier te gaan bekijken, bvb aan de hand van een oud rekeningnummer of op naam en geboortedatum.

 

Ik hoop dat ik jou hiermee verder help. 

 

Groetjes, 

Julie N

 

 P.s.: Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

Dit heeft super goed gewerkt via de telefoon.

Het mailadres is ook juist, maar ze lopen achter (± 15 dagen) op de verwerking.

Reageer