Vandaag deze mail ontvangen met als titel ontdek je nieuwe kaartlezer
Op de hoofdpagina is er niks van te vinden over die nieuwe lezer
Alvast bedankt Peter
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelVandaag deze mail ontvangen met als titel ontdek je nieuwe kaartlezer
Op de hoofdpagina is er niks van te vinden over die nieuwe lezer
Alvast bedankt Peter
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelHallo,
Bedankt om ons dit te melden.
Dit gaat een vals bericht zijn. Wij gaan namelijk nooit vragen aan klanten om via een bericht een nieuwe kaartlezer te bestellen. De vraag voor een nieuwe kaartlezer moet altijd van jezelf komen. Je kan een nieuwe kaartlezer bestellen via onze website (bij het scherm “aanmelden.”)
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.