Beantwoord

Menu-opties bij de Hulplijn + Cardstop

  • 3 February 2022
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

Ik belde vandaag naar de hulplijn van BNP op het nr. 02 762 60 00.

[Ik moest uiteraard -  noodgedwongen - eerst naar die ellendige opsomming luisteren alvorens de juiste optie te kunnen kiezen. Soit.Tot daar aan toe.]

Wat mij tijdens het luisteren naar die opname wél enorm verbaasd heeft : voor Cardstop wordt nog steeds het oude, weliswaar nog actieve, nummer vermeld (070 344 344). Het is toch alom geweten, dacht ik toch, dat Cardstop een nieuw telefoonnummer heeft, nl. 078 170 170.

Die nieuwe informatie is vreemd genoeg tot bij het antwoordapparaat van BNP blijkbaar nog niet doorgedrongen.

 

PS: waarom moest ik, om dit simpele boodschapje te kunnen plaatsen, mijn wachtwoord wijzigen? Wegens nu plots blijkbaar niet veilig genoeg meer en voorheen wel. Begrijpe wie kan + wat een onnodige en frusterende bedoening.

 

 

icon

Beste antwoord van YannickB 3 February 2022, 15:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Bedankt om het te melden Anne.

Het oude telefoonnummer wordt inderdaad nog op het bandje vermeld. We passen het zo snel mogelijk aan. Het oude nummer van Card Stop blijft alvast wel nog een tijd bereikbaar.

Als je trouwens graag het menu omzeilt, kan ik je ook aanraden om ons Easy Banking Centre te bellen via Communicatie onderaan in Easy Banking App (na aan te melden). Op die manier kan je in de app al kiezen met welke dienst je wilt spreken, bel je beveiligd en moet je niet manueel je klantnummer en Easy Banking Phone-code intoetsen.

Wat je wachtwoord op deze Community betreft; eind vorig jaar werd het Hello bank! forum geïntegreerd in deze website. Tegelijkertijd werden ook de vereisten voor de wachtwoorden van dit platform verstrengd. Een complexer wachtwoord kan immers moeilijker door hackers en fraudeurs geraden of ontsleuteld worden. Je moest dus eenmalig een nieuw wachtwoord kiezen. Meer info over die veranderingen vind je ook in onderstaand bericht.

 

 

Reageer