Beantwoord

Nalatenschap

  • 21 December 2022
  • 1 reactie
  • 174 Bekeken

Ik kreeg daarnet een voicemailbericht op mijn gsm met de vraag om terug te bellen op 02/565 72 74, maar ik kom telkens op een bezettoon. Kan u mij laten weten wanneer ik het best inbel of kan de dienst mij zelf terug bellen?

 

Bedankt

icon

Beste antwoord van LarsD 21 December 2022, 16:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @Mario Vanhaeren,

Bedankt voor je bericht.

Je kan best contact nemen het Easy Banking Centre. Je kan bellen via 02 762 60 00 of als je in Easy Banking App inlogt en klikt op Communicatie>Easy Banking Centre. Je kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Op die manier kan er nagekeken worden welke informatie nodig is.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer