Beantwoord

opheffen Rekening BNP Paribas in Frankrijk

  • 27 September 2023
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Goedenavond,

Ik ben al een half jaar bezig met mijn moeder om een BNP Paribas betaalrekening op te heffen in Frankrijk. Op brieven wordt niet gereageerd en digitaal worden niet wijzer. Helaas kunnen wij daar niet heen vanwege de gezondheid van mijn moeder (bankrekening is geregistreerd in St Gaudens in de Pyreneeen) en we zijn allebei de taal niet genoeg machtig om te bellen. Kunt u ons wellicht op weg helpen hoe dit probleem op te lossen?

met vriendelijke groet,

 

Wilco Louw

icon

Beste antwoord van Tim DL 28 September 2023, 09:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Goedenavond,

Ik ben al een half jaar bezig met mijn moeder om een BNP Paribas betaalrekening op te heffen in Frankrijk. Op brieven wordt niet gereageerd en digitaal worden niet wijzer. Helaas kunnen wij daar niet heen vanwege de gezondheid van mijn moeder (bankrekening is geregistreerd in St Gaudens in de Pyreneeen) en we zijn allebei de taal niet genoeg machtig om te bellen. Kunt u ons wellicht op weg helpen hoe dit probleem op te lossen?

met vriendelijke groet,

 

Wilco Louw

Beste @Wilco Louw,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Zoals je aangeeft, betreft het een rekening bij BNP Paribas, wij, BNP Paribas Fortis, hebben geen toegang tot de rekeningen bij BNP Paribas aangezien we niet dezelfde bank/kredietinstelling zijn. 

Om deze rekening stop te zetten dien je contact op te nemen met BNP Paribas zelf, je kan dan ook vragen of het mogelijk is om het via een kantoor van BNP Paribas, dat dichter bij jou is gelegen, stop te zetten.

 

Groetjes, 

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Reageer